2 x Simon

Helgen bjöd på S x 2. Ja jag vet, ni skrattar, haha hon knasade sig och skrev namnet i rubriken. So? Första kvällen var vi ett par stycken och glodde film hos honom. Den sög. Cloverfield? Right. Så många gånger manhattan råkat ut för nåt i filmernas värld. Nåja, sällskapet var bättre än filmen.

Andra kvällen, dvs lördag, så firade vi hans 18 års dag. Några dagar försent, men bättre sent än aldrig. Tiptop from head to toe. Det började lugnt, och slutade.. vet egentligen inte hur det slutade på efterfesten för jag stack ganska tidigt. Har haft mycket att göra idag, så man var ju tvungen att vara bright i skallen. Drack knappt, stod mer för ett par drinkar. Satt ju inte o pluggade in dem för inget haha. Jag fick hålla ett högtidligt tal och allt. Gjorde bort mig som ett fån, men, men, sånt är en del av min vardag.

Sötis blev glad för alla presenter han fick. Tror jag kunde urskilja en tår i ögonvrån på honom. Great succes!  Dock var det en flygande helikopter som alla var på och lekte med som blev favoriten.
Champagnen flödade. M hade bakat världens godaste cheescake som E krängde, vadå 4 bitar? Gullunge, men vem kan klandra henne, den smakade himelskt. Nåja. Gissa-djuret-danserna fortsatte med en massa snack och skitsnack. Ja, jag vet, jag hatar skitsnack, men för att vara ärlig så lyssnade jag mest. Kul. För allt som sas stämde, och synd är ju det för vi måste se på dem varje dag. Två världar i samma rum. Bra är det att vi "ghettobarn" har varandra i alla fall, då vi inte är trångsynta som så många andra.  Kan skrivas mycket. Men allt som allt, en mycket lyckad kväll. Tack S, och tack alla som va där och bidrog till stämningen.


Modet svek mig, saknar dig så himla mycket. Vardagens gråa massa täcker mig som en filt av betong. Ser dem alla tillsammans. Bara jag sitter och iaktar. Som en åskådare sitter jag och analyserar, lyssnar, ser på, finns till... men ändå inte. Saknar dig så himla mycket. Känner mig halv. Känner mig tom. In need of your touch. Saknar dig så...

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0