auuuu

Long time no see! Shit, jisses, det känns som en evighet sen jag skrev. Det har hänt übermycket. Så mycket att jag faktiskt inte orkar skriva allt. Letterna var här, så jag har knappt hunnit sitta något vid datorn. Sorry för det folks, fått den del klagomål.. ska bättra mig! :( Det var kul och lärorikt att ha dem här, man fick verkligen öva sin engelska. Men, så jobbigt det var.. auuu.. glad att det är över nu. Party all the time. Dom är ju värre än mig :S  Sov hela dagen igår. Och nu idag sken solen och min kära kusin kom :D så jag är happy

Vad har hänt, är det bara jag... eller är det jag.. men under 3 dagar har jag blvit tillfrågad om mitt nummer 4 gånger :) Hä hääääy..

Letten som jag tog hand om e obsessed.. mamii.. blir rädd snart. :'(

Sjukt trött. Måste sätta igång och plugga.. mucho escuelo trabajo..eller nåt. Pusshajj

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0