blöh

Jag borde ha varit klar igår. Men info&layout presentationen vill verkligen inte ge med sig. Det känns  hopplöst. Vilket ämne ska man presentera? Prata om i 5 minuter, övertyga en retard klass och fixa ihop ett kompendium till... Gash.  Orkar inte. Har bara lust att kritisera allt och alla. Är på trasha-alla-andra-och-eller-de-jag stör-mig-på humör..  Jag kan inte förespråka något jag inte står för. Rökning? Alkohol? Avgaser.. wtf.. give me something dynamic.  Vad brinner jag för?  Orkar inte få ett G till... de har blivit allt för många nu :(

M smsade idag. "Så söt du är där på skolgården" 
haha den fikusen spionerade på mig :P Så gullig.

annars.. hmm psykologiprovet kunde inte vart lättare. Kom en halvtimme för sent (as usual) och skrev det sedan på en halvtimme. Behövde inte ens tänka. Smidigt. Får hoppas på ett VG nu förfaen.  Dessutom så har jag goda chanser på G i matte. Plugga på som bara den nu i två veckor, försöka lära mig hela boken. Inte lätt ska jag säga er. Jag har "ett starkt IG" än så länge.. så en sisådär 15 poäng på nationella hade varit my heaven!


I guess nothing's perfect,
Neather are you, nor I
Come hold my hand, and we'll see,
Perfection?

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0