dead dreads

Satt till 3 inatt. Gjorde mina dreads. Olyckligtvis så såg de inte lika fina ut imorse när jag vaknade. Fick schamponera 3 gånger o sätta i halva flaskan med balsam. Jag lyckades reda ut det som tur är. S blev besviken men samtidigt glad att jag var nomal haha. Det är nog jag med. Om jag inte får något ryck och gör om det igen.

Har verkligen inte varit min dag idag. Det mesta har gått snett sedan jag vaknade. Men har ändå lyckats hålla humöret uppe. Det var längesen jag var så resistent mot bad days. Förut, sällan numera, så var jag depp på sunshine days också.. men se, jag visste att det skulle vända. Det gäller bara och tro. Och det gör jag, det gör jag verkligen. 
Jag hoppas.

Paydaaaaaaaay!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah :) Allt bra annars? KRAM

2008-04-15 @ 22:08:54

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0