du har för liten

Världens sjukaste grej hände idag efter skolan. Följde med S o handla kalsonger. Väl uppe på andra våningen i andra affären på gustav så hittar han ett par som vi båda gillar. Storlek  small.  Calvin Klein, korta i modellen, S söker vidare efter ett par i medium. Kvinnan bakom disken har packat upp dem för att demonstrera att de är mkt töjbara. "De är ganska töjbara, och stora, tror att de passar dig
S: "Neej, jag vill nog ha medium. Kan inte bestämma mig"
Jag tittar skeptiskt på dem, sen på S.
"Men S, du är ju ganska liten"  .....
tystnad..... sen fattar jag vad jag precis sagt, rodnar som aldrig förr och brister ut i skratt. Kvinnan bakom disken antog väl att vi var ett par och brast ut i skratt hon med. Pinsamt värre för S.
Det jag menade var ju såklart att han inte är bred om höfterna, smal. Att det kom ut fel.. ja.. Groda!
Förlååt!   ;)     u know I love u


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0