fryküst

Vi körde och åt frukost på Mcedonkan. Gott. Men vafan, stör mig på att det alltid ska va så mkt folk. Fick stressäta och slänga i mig allt. Snokade inne på Scorett. Halva priset pga lagerrensning. Riktigt fina shüz man hittade. Nästa lön ska lätt spenderas på två, tre par. 
Är seeeeg.
Kommit på att det är ögoninflammation jag har. :(  Ska börja ta dropp. Hatar sånt. Ögonen ska man låta va. Inte bra att gå runt och pilla i dem. Borde dessutom skaffa mig ett par glasögon. Ser knappt o läsa från 50 cm avstånd. Blind? Hittade ett par jättefina.  
Ska ringa mina flickor senare. Träffa dem lite, va mer än två månader sist.
Aja, off to work. Puss haj

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0