let the sunshine in

Det var så himla underbart att träffa mina flickor igen. Inte insett hur mycket jag saknat dem. Det var verkligen nån slags Sex and the City stuk på det hela. Mysig fika och snack. Men fortfarande återstår ett problem; Vart ska vi åka i sommar?? Det börjar bli ont om tid för att boka resa nu. Cypern? Italien? Kroatien? Turkiet?   Spelar egentligen ingen roll för mig. Bara det finns en härlig sandstrand, sol, sol, sol.. och hmm lite mer sol? Och ja, bra uteställen såklart ;)
Well, får se nu hur det blir.  Efter fikan så gick vi ut o tog en liten promenix till vårt ställe. Solen sken och allt var bara så underbart. Varmt.
Annars, bara jobbat hela kvällen. Är helt slut. Ont i händerna och i hela kroppen. Söte väktaren kom också. Såå Qt han är. Nu sitter man här helt trött och sliten. Kollar på 40 year old virgin. Haha.. helt synd om honom. Lilla nallebjörnen..
Mams gör pannkakor. Shit va länge sen det var sist jag åt riktiga pannkakor. Yummie.

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0