mat Tina äter bajs

Finns nog ingen kvinna jag stör mig mer på än henne. Mat Tina! Hon är så jävla irriterande. Sättet hon för sig på, fjäskar, ler, pratar på.. är svenska folket blinda eller dumma i huvudet? Vad ser de i henne? Hon kommer aldrig, jag upprepar, aldrig, bli en Jamie Oliver, hur mycket hon än vill och försöker. Mat Tina gjorde ditten, mat Tina gjorde datten, mat Tina hit, mat Tina dit... -_- 
Senast nu på Aftonbladet.se; "Hjälp! Gurkan blev för salt! Mat-Tina vet hur man gör."  Men omg människa, är du retard eller så att du inte vet vad du ska göra!?
OCH om gurkan blev för salt? Stoppa upp den i röven istället.  Mat Tina äter bajs! Så nu är det sagt.

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0