minnesförlust?

Jag skulle inte kunna minnas vad som annars hänt i veckan om man tvingade mig.
Äsch. Första april igår. Fan ta er prankers. Fick samtal 3 gånger av dolt nummer. Och det var inte kul alls! Blev skiträdd. Sen ett par sjuka sms på kvällen av en stalker som E hittat på. Hon ska få nästa år! Har aldrig blivit lurad så mycket som 1 april i år. höhö, I gon gettcha all next year ;)

Filmen "Leo" av Fares Fares.. eller var det kanske Josef Fares..? Är skit dålig. Eller nej. Den är bra, men dålig. Elelr.. Den var chockerande som fan. Vad ett möte på fel plats vid fel tillfälle kan orsaka. Den berörde mig djupt.

Jag och käre V gick och bettade på ett par matcher efter skolan. Hoppas nu Atlanta och Toronto vinner, och vet någon resultatet mellan Schalke och Man United? Jag riskerar en box i huvudet annars :(  Men om min lilla snilleblixt hjärna hade rätt, då tjänar jag 100 kr, det lovade V. Hoppas han håller det. Hoppas dom vinner... gjorde dom det? Vågar jag mig till skolan imorgon? får se...

Fika på stan också. Myspys, varmt och skönt. PS: få aldrig ögonkontakt med folk på fiket. Det är bara läskigt, sen tror de att de kan stirra på dig hur mkycket som helst. Creeps me out.

Igårkväll när jag trodde att jag skulle sova tittade jag på Meet the Spartans. En av de sjukaste filmerna av sitt slag. Precis sådana filmer jag älskar, Handlingen är retarded, likaså skådespelarna, men så sjukt rolig. Skrattade tills jag fick ont i magen.  Värd att se, om man nu kan uppskatta lågbudget filmer ;D

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0