öga för öga

Ja man, nu har mitt öga sitt eget liv också. Kan det bli bättre?! Svullnat till dubbel storlek. Sexigt. Satt och skrev i fem timmar i aulan idag. Helt slut. De argumenterade ämnena vi skulle skriva om var tunna och ganska ointressanta. Så det fanns inte tillräckligt med underlag för en bra uppsats. "Inför fler svensk timmar i schemat".. WHAT.

Jag skrev om dödshjälp. Efter att ha suttit första timmen och kollat upp i taket så började jag bygga upp något svammel om att dödshjälp is the shiet. Fick det att se ut som att jag försökte marknadsföra det. Gå dö, ungefär. Hemskt. Har egentligen ingen stark åsikt om det hela, men nog var det de enda ämnet som man kunde få ut något utav. Orkar inte tänka på det mer, gjort är gjort. 

 Nyhet; kära A har blivit brunett. Och hon är så sjukt söt i det, passar henne otroligt bra. Efter en dag som denna känns det extra skönt att man är ledig imorgon. Ska sova ut ordentligt. Som vanligt då...

Ville dela med mig en onödig liten anekdot. Jag och V. Busshållsplatsen. Han spanar in lite tjejer som går förbi. Vi parlar på. Rätt som det är går en tjej med riktigt fyllig ända förbi. Av ren reflex vänder han sig om. Ger honom en menande blick.

V: Vaad, jag var tvungen.
Jag: Jaa.. jag med
Båda: hahahahahah
Jag:  Hennes röv var så stor att den hoppade in i mitt öga
hahahahahahhahahaha
V: ...... den var gammal. Den kunde man använt någon gång på 90-talet. Eller nej, på 80-talet höhö.
Jag: ......
V: HAHAHAHAHA


Okej.. helt onödigt. Jag har den sämsta humorn någonsin. Den äger.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-11 @ 02:15:08
URL: http://natalieb.blogg.se

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0