peanut butter jelly time

Jag bara äääääääääääääääääääääälskar jordnötssmör. Har ätit en macka, imorse.. och sen halva burken med jordnötssmör på hela dan. Allt man behöver: en sked + burk med jordnötssmör = freakin awesome!
Kände mig übersunkig där jag låg i soffan o njöt o kollade på top model. lol.

P skickade världens sötaste sms outta nowhere idag. Tnx babe, u made my day!

Och A ska inte till Götet på fredag, så det blir vi, duon, som härjar ute igen. Yeah. Saknat det. Känns som en evighet sedan, minns knappt när vi var ute sist... eller var det förra helgen?  Hmm.. i vilket fall som helst. It's been tooooooo long a wait.

Gshh.. Letterna kommer på fredag kväll. Undrar vad jag ska göra av min? Han får gå hem och stanna där om han inte pallar dra sig ut o festa efter resan. Sorry, tough life :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart de pallar, liksom vem pallar inte att festa som ett vilddjur och klunka vodka om man är från typ ex sovijelt eller hur det nu stavas :D
Vodka är deras national dryck så va fan dom ska med och vi ska spya ner dom totalt :D

2008-04-17 @ 11:40:40

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0