quasimodoöga

Aaaahh.. jag blir rädd. Det bara växer och blir rödare. Ser ut som Quasimodo från ringaren i notre damme. :/ Därför ska jag göra en sensationell sak den när helgen - jag ska stanna inne. Ska inte visa mig för omvärlden. Folk  kanske blir rädda.. haha, skämt å sido. Jag orkar inte. Har tonvis med skolarbete. Säger vi...

 



Efter som att jag vaknade för dryga timmen sedan så är jag fortfarande uppskärrad av min fruktansvärda dröm. Den började bra, men slutade med katastrof.  Har migrän nu bara för det :(

 



Att jag inte insett det innan. Jag borde varit iskall. Iiiiiskall. Det hade fungerat bättre. Enkel matematik, jag bara utgår från mig själv och hur jag själv skulle reagerat. Too late though. Tänka på det i framtiden?  ... Känns lönt, därför ska jag inte tänka alls. Har ju slutat bry mig i vilket fall som helst numera. Kör mitt eget race. Det blir bara för mkt med sånt. Även om det aldrig var ett game med dig. Nåväl..  

I move in my own way

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0