sen

Sen som alltid. Ska iväg och träffa min girls nu för en fika. Saknat dem som fan. Det blir en del att ta igen. :) Sen ska man jobba och plugga. Nationella i Eng imon bitti. Och kul att J ringde och väckte mig haha den busen. Var i Egypten i två veckor. (Avis :(  )  Sen ringde också den jäveln som trackat mig första april. Jag va riktigt otrevlig och förklarade minsann, med min hesa inte-vaknat-än röst, att jag förfan inte heter Osman!!!! 
Nåväl, tjejerna lär vänta på mig vid tåget. Måste kila.
Ps: Invigning för min nya sköna tunika. mums I liiike.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Nadia

Fika och skvaller är alltid mysigt =)

Ha en bra dag!
Kram Nadia

2008-04-15 @ 10:58:39
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0