spoiled

Spoiled är vad man är. Nejdå. Njöt i fulla drag. För det första vaknar man kl 8 och missar ett viktig möte, skolan börjar inte förrän 10.45. Vad gör man? Skulle jag fått välja så hade jag gärna krupit till sängs igen, men nu var det så olyckligt att jag igår inte öppnade företagsböckerna. Ovanligt? Jag satte mig på min vanliga favoritplats i köket och började plugga! Kände mig så stoltz. Mammas säng blev nästa stop. Där ägde en powernap rum. När jag väl vaknade igen så kände jag mig inte särskilt "laddad", utan snarare segare än innan jag somnade. Jag lyckades dra på mig jeans och en hood och gå ut till hållplatsen. Gissa vad? Jag missade bussen. 3 minuter för sen. Lyckat. That, only I can pull off. Försenad en kvart störtar jag in på engelskan sätter mig ner, börjar snurra pennan mellan fingrarna och snora ner pappren. Läraren går och hämtar pappersduk. Började att skriva, och på en halvtimme skrev jag hela uppsatsen som tagit de andra tre lektioner att göra.
Hur den blir återstår att se.

Utvecklingssamtal imorgon. Fem stycken olika lärare, fem olika ämnen. Wish me luck!

Solat idag, så skönt det va. Länge sen. Lite röd om kinderna bara, annars har färgen lagt sig bra.

Frågan är; ska jag bli komersiell och börja lägga ut en massa bilder och dylikt, eller  fortsätta som jag gjort hittills och bara skriva och spy galla över allt och alla?

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0