Z's

Än en gång har jag tappat inspirationen helt. Dock med hjälp av att blogg.se uppdaterat sina servrar, så sidan har inte fungerat som den ska heller.
 
Z's party var riktigt nice i lördags. Minns inte när jag var på en så lyckad privatfest sist. Träffade P i obs, som hjälpte mig välja ut lite smått och gott till Z's goodiebag. Den blev överbra. Vad ska man säga, jag är helt  enkelt bäst på att välja ut passande presenter till folk. Och inte så förvånantsvärt så gjorde jag ett par egna inköp, oplanerat, som vanligt. Kjol, fodral etc  Och jag tänker verkligen inte lägga upp några bilder. Vägrar vara precis som alla andra här på blogg.se, och lägga upp "mina inköp" och "min uppfattning om mode". LOL. Har inget mer att säga till er som gör det. Ni är sorgliga.

Nog om det. Måste få berömma mig själv för en gångs skull, jag såg riktigt hawt ut. Första gången på 4 år som jag använde kjol. wow, haha, gick och drog ner den hela tiden. Mina drinkar var också de bästa. Blandade lite Malibu, cola, med citron, + en limé skiva och voalá. Smakar riktigt gott. Fick göra ett par stycken, var tydligen inte den enda som gillade smaken. :)

DJ:n spelade lite blandat. RnB'n och hiphopen i början gjorde att jag mestadels satt och smsade med folk. Lyssnade på hans skills också, och måste medge, han var duktig på övergångar, mixade bra. Glad överraskning. (vilken jävla kritiker man har blivit) Men när juggemusiken, och sen house började... I ownzed the dancefloor ;) Stackars små fjottis pågar som blev nekade. Tro man vill dansa med någon när det är så bra musik? Hell no!


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0