en vän provar sina vingar

Det kan likans vid filmen "min bästa väns bröllop".
Jag är Julia Roberts, och du, den där heta killen som en hel kvinnovärld vänder sig efter.
Men de känner inte dig som jag. Och jag ser inte på dig som dem gör.
Jag ser inte dina ögon för dina långa ögonfransar, utan för de djup och känslohav de erhåller.
Dina läppar och leende ser jag inte för potentiella kyssar, utan för de ord och känslotillstånd du förmedlar med dem.
Kroppen, likt en grekisk gud, vi alla vet om, är en associar du gärna kunde varit utan om man frågar mig. Det vet du om.
Att i korthet säga, att dina egenskaper som det starkare könet, inte hindrar mig från att se dig för den person du är.. bakom ridån. Men länge lät du mig dröja innan du lättade på repet och lät mig få insyn. Glad är jag nu, att efter så lång tid, vi hittat en egen relation till varandra. Hittat en sann vän i dig, och själv vet du mycket väl att det är vise versa. 
Vi växer inte på träd. Du är one of a kind på både gott och ont.  Och efter att ha irriterat mig på dig till vansinne, till att bara vara.
När "Cameron Diaz" kom in i bilden ville jag spricka av avund, så arg jag blev när jagblev lämnad ute i kylan. Men, så glad för din skull när du öppnade upp dig och berättade. "Nej, jag kommer aldrig försumma dig pga henne"
Thanks mongo, du räddade mig från ett nervous breakdown. Du får inte försvinna ur mitt liv... som så många andra gjort.. vem ska jag annars ringa när jag är påväg hem från stan kl 4 på morgonen? :)
Volim te budalo, för den kompis du är. Önskar dig all lycka!



Kommentarer
Postat av: Chris of course

Fyfan Jasmina vilka ord! Kan inte annat än tacka o buga! Självklart kommer jag inte försumma dig pga nåt sånt. Du har alltid lyssnat o jag kan inte göra annat än o finnas där för dig när du vill o behöver det tillbaks. :) Det ska du veta.



Tack igen,

Peeeeeeeeaaaace

2008-08-26 @ 21:39:25

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0