Erfarenhetslexikon

Sitter här och tar mig en funderare. Var som nämnt på bibblan innan idag. Passade på att låna två böcker. Inte en. TVÅ. Är stolt. Kanske börjar jag ta upp läsningen nu igen? Men bara kanske. Det är inte lätt att hålla takten efter  4 års vila.
Första boken har jag skummat igenom, och det jag läst fattade jag tycke för. I korta, tyliga drag med en ironisk touch på det hela beskrivs hur smarta människor ter sig dumma. Hilarious. Det händer oss alla.
Andra boken; I skuggan av Don Juan, av Lars Gyllensten. Av baksidan och förordet att dömma så lockar boken något otroligt. Blir sugen på att läsa några kapitel ikväll. Det är bara synd att författaren väljer att kalla Don Juan för "Herr Johan". Nästan lika avtändande som den skumma låten som spelades överallt  i somras "U wanna taste my hot dog?"
Eh.. well. NO?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0