happy hour

Sitter på stadsbiblioteket med Clau. Hon är jätteduktig och studar matte, medan jag.. ja.. ni ser ju själva vad jag håller på med. Matte.. HA! Är såååå obeskrivligt überglad att jag inte kan utrycka mina känslor för lyckan. Jag - har - ingen - matte - att - oroa - mig - för - längre! Woho. Men clau ska ha cred för sin efford. Jag hade aldrig pallat trycket. X och Y har för stark negativ effekt på mig.. fast... i matte sammanhang.. minus + minus = plus.. hmm..  då borde ju skiten inverka positivt på mig. ..
nåja.. det skrivna ordet är min melodi, och jag lär hålla mig till det också.
Har arbetat fram kreativa ideér till vårt UF- företag, som jag tror kommer att lyckas. Men ska inte ropa hej innan vi är över bron... dessutom så måste allt finslipas in i det sista innan jag vill avslöja för mycket.
Håltimmarna i schemat ska användas konstruktivt.
Det har vi nu börjat med... eller, dem har börjat.. inte jag..

Väntar på min bok som lär komma i mitten av september. Då ska ni se. Mvg i allt!
muhaha ;)

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0