i korta drag - jag

I två år har jag varit avundsjuk.
I ett år har jag bara varit sjuk.
I ett halvår, bloggare.
I en månad bortrest.
I en vecka uttråkad.
I dagar fyra känslomässigt förstörd och sinnesrubbad.
I dagar tre har jag varit neurotisk.
I dagar två har jag haft migräner so mäter 7/9 på richterskalan.
Igår hoppades jag på idag.
I dag fick jag världens sämsta egelska lärare.



Regnet får mig att gråta innombords.
Det är precis som när ens vän berättar att hennes kanin har dött. Klart man måste gråta med vad fan, och ge sitt fulla stöd... det är ju hennes marsvin det handlar om, oj.. jag mende kanin..



Jag borde sluta klaga. Jag är egentligen en trevlig person innerst inne...



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0