boppe

Long time no see my cheap! Höhö.. Tvivlar på att någon kommer att förstå mitt ytterst intelligenta skämt där.. Moving on..
Vet att jag inte dykt upp med några spydigheter på sistone, så det är väl på tiden att jag samlar mig och ser till att tillfredställa er (min) girighet på juicyness.

Fredag; träffade min old friends igen. Saknat dem något otroligt. Hade kul, fast frös ihjäl i min skinnjacka. Vi vandrade ute i 3 timmar. Dock inte frivillgt..  är vär att tillägga. De konstaterade något jag vetat a long time, att det i vårt land är omöjligt för 18åringar att gå ut och roa sig som människor. Kanske beror på att de flesta av dem är djur och inte ens C:et i civiliserade.

Gjorde något jag inte trodde a jag skulle. Lyckat? Det kan man dra lott om...

Lördag; sydde hela dagen med AWEARness ECO hos phia. Det gick an. Tog lång tid fast vi var fyra som jobbade för fullt.. Därför krävdes det att vi träffades i söndags och igår också. Men effektivitet lönar sig, imorgon är väskorna färdigtryckta och klara. :) KaChinggggggg.  Alla är redan beställda, så det enda som kommer att återstå är att beställa nytt tyg och börja sy nya. De är populära, så de tar fort jättesnabbt. Men vi kan sy snabbare... he..he.. gratis barnarbete ;)
Sedan stack vi till stammisstället och hängde. Vi somnade nästan på plats. Inga människor. Ingenting. Alla kom dock senare. Fast då var vi på vippen att somna vid bordet så vi stack.

Söndagen bestod likaså av att sy sy sy.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0