Business instinct

I shall succeed, I will indeed. Haha! Jag var riktigt nervös, men jag gjorde det, och hopefully så kommer det att löna sig. De från Din Gata 100,6 Mh  var på skolan idag. Och i matsalen tog jag tillfället i akt och presenterade mig och mitt företag. Vi satt där och snackade ett tag, och de gillade idén och konceptet. De var riktigt trevliga, och något slag av sammarbete lär det bli. Håll utkit efter oss, Vi kmr nära DIG någon gång snart.
Allt handlar om att våga chansa, då har man i alla fall 50% chans att få det man vill ha, annars är det ju bara 100% failiure.. eller hur?  IIH är såååå glaaaad :D
Way to go business woman.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0