Extraordinärt

Vi hade föreläsning på skolan idag igen. Tycker om när de bjuder in kompetenta föreläsare för det ger så mycket. Synd för de skolor som inte satsar på sån här typ av utbildning. I alla fall, så var där idag en kvinna från ett marknadsförings företag som snackade om hur de gjorde reklam och allt därvid. Det mesta visste jag redan i och med att jag och A har just ett sådant företag som fadderföretag. Men det var minst lika kul ändå. Hur slagkraftig en kampanj kan vara. Det är det vår nästa uppgift inom UF handlar om, att skapa en bra kampanj för vår produkt. Vi har redan sollat fram ett par ideér och i helgen ska vi träffas för att strukturera fram en handlinsplan för hur vi ska gå tillväga. Jag säger såhär än så länge; slagkraftigt broder, slagkraftigt syster!! Slagkraftigt schteeeekare.. det kommer bli extraordinärt! (Om det funkar dvs)



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0