glasögonorm?

Då är det glasögon på G då.. får se. Hittar inga bra bågar. Vill ju ha dem från RayBan.. men de finns inte på Specsavers.. faen :/  Äsch, jorden går inte under om jag ser lite suddigt på sikt ett tag till.

Oh.. jag bara ÄLSKAR att köra bil. Skulle kunna köra bil hela tiden känns det som. Längtar till den dag då min egen lilla bil kommer att flyga fram i 200 km/h, bara jag, helt själv... musik till max i högtalarna. Inte alltför avlägset? Liten Euro-trip efter studenten kanske. :)

Har blivit helt attached. Kan inte sluta titta på fotona. Hur kan någon se bra ut?! It's freakin impossible. Fler exemplar dessutom. Gud var givmild dagen han skapade er, stans, lätt hetaste.  Yum.  Nåväl.. högfärd.. lite blygt sagt. So, suck it then.
Neeext.


Undrar om jag har blivit kallhjärtad... Har aldrig bettet mig såhär innan.
The tables have turned I guess.
Känns sjukt bra på något sätt.
"...how could she be so heartless..?"






Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0