misshandlad näsa

Hemskaste ont! Ajjjj.. Okej, jag ska inte vara pussy och klaga så himla mycket, men tro mig gottfolk.. att löda ihop kappilärer i näsan gör jävligt ont. Var på citykliniken efter skolan idag pga mina bihålor.. Och eftersom min näsa har bestämt sig för att bli nästa niagrafallen gällande näseblod så fick de löda ihop en massa inne i näsan. Det var sjukt äckligt. Först bedövning, den en massa pill, en slang upp i huvudet som förvred hjärnan (känndes det som) och sen LÖDA ihop kärl. Alla som haft Naturkunskap av något slag vet vad löda är. Man bränner fast olika saker i varandra. Oh gosh.. Inte kul heller när bedövningssalvan liknade gul mojja som rann hela tiden. Och eftersom att det är kallt ute så kunde jag inte andas genom näsan. Riktigt ont. Tur att det gick över efter två-tre timmar.




Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0