nyår i öknen

Vah händer till nyår? Vad ska ni göra?
Jag börjar få lite panik nu... Inte för att jag tvunget måste göra något.. men det känns som att jag borde, eftersom förra nyår var världens chillaste på stugan. Vill ut och partaja ordentligt. Först äta på fin  restaurang med vin från Italienska odlingar som fått stå ett par år och mogna.. sedan ut till något ställe med lite förfest.. o sedan till något hypat ställe och bara släppa loss med champagnebubblorna och folket.
Oh...
Alla ska göra något. Ingen vet vad.
Komigen nu, vi måste ta oss i kragen fofaen..!!



Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Känner samma här.. jag har inte hört om någon nyårsfest?!?!



Frågan är: Händer det inget i år?

Eller är det bara så att inget har planerat något än?

Eller är man helt enkelt inte bjuden?

hehe



Kika gärna in på min blogg ;)

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker? =)



Mvh

Sandra Gee

2008-12-09 @ 01:40:08
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Jäz

Eller hur. Det börjar dra ihop sig.. orka att ingen vet något om något. Då står man där, dagen före och ska komma på något i all hast. Good luck!

jadå i will.

poss

2008-12-16 @ 22:03:46

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0