rufsigt minne

Försöker reda ut mitt hår som förvandlats till en enda gigantisk trasselboll. Dels löshår jag inte kunnat få av innan och dels mitt eget som trasslat ihop sig med löshåret. Auch, det gör inte lite ont. buhu.  Får hälla i halva balsamflaskan sen och hoppas på det bästa.

Körde runt i alla Malmös rondeller idag. Missade nog inte en enda. Haha, jag är expert på rondeller nu.
Och jättekul var det att gå med blöta strumpor hela dan.. Var tvungen att lämna in mina stövlar på lagning för att dragkedjan gick av - på båda. Så det var att dra på sig Puma's och ge dig iväg. Misslyckat.

Borde egentligen sitta och räkna matte nu. Men vem vill det egentligen? Jag kommer ju få IG i vilket fall som helst. Ingen chans i världen att jag lyckas ta igen en hel termins undervisning på en vecka... nooo way. Så jag chillar istället och låter det gå som det går. Vilket jag alltid gör. Men ska nog vara liiiite duktig ändå, brorsan kommer över om en timme och hjälper mig plugga lite. Och så har man ju imorgon kvar också.

Idag kom ja på att det igår, den 1 december, var årsdagen för när vi först träffades. Altså 1a december förra året. Kul. Sinnes att jag minns sånt egentligen... Men det var ju inte vem som helst heller. Minns vad du hade på dig, var vi stod, när vi presenterades, allt. Allt. I bet you even can't remember what you ate this morning, or who you last called...



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0