schoolwork

Ohoj, lite dött här var ser jag. Inte mycket att göra åt, har helt enkelt inte haft tid.
Har precis blivit klar med filosofiarbetet. Har lagt ner ganska mycket arbete på det.. eller ja, mycket och mycket.. skrev en halvtimme igår, lite idag i skolan, och resten nu. Det sägs att hela betyget ligger i hur bra vi lyckats med den här uppgiften, så är ganska nyfiken om han tycker att det är mvg material. Det tycker jag. Men det är ju bara min åsikt hehe.

Nu återstår det två dagar till svensk provet i litteraturhistoria. Lite tajt tidsplan, men man vill ju inte oroa gubbarna i onödan hahaha :D  Från Riesen reklamen... så torr jag är.
Lyckas jag bara naila vg på den så har jag förmodligen ett klart vg i svenska B. Om nu inte häxan får för sig att gräva djupt tillbaka i den tid då jag inte brydde mig ifall jag fick ig eller g. Let's hope. Hon är ju inte häxan för ingenting.

I helgen ska det sys ordentligt. aWEARness ECO har fått otaliga beställningar, och allt måste vara klart innan juletid. Lite hektiskt om man säger så. Till råga på allt så ska vi ha gjort en reklamkampanj för produkten också. Lyckas inte få tummen ur örat och komma på något bra.. faen.

Några tips?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0