succes

En vecka, en hel vecka till våren ska jag prova på att vara megabimbo. Nej, inte för att jag har en hemlig önskan att bli det, och inte heller för att jag har mindrevärdeskomplex som kvinna och utlänning. Nej. Bara för att dagens ungdomar, tjejer som killar tycks beundra personer som C(p) Gynning mer än Jean-Marie Gustave Le Clézio. Om ni undrar vem denna person är, man eller kvinna, eller vad den sysslar med, så kan jag upplysa er om att det är årets nobelpristagare i litteratur. Om det är en man eller kvinna kan jag inte svara på, jag googlade bara "nobelpriset 2008" för att verka lite bright. Jag är en ganska medioker prick på det sättet, precis som alla ni andra är ute.
Så istället för att en vecka inte göra något annat än att plugga och pricka in alla rätt på allt i skolan, så ska jag sola sönder mig, och om möjligt operera läppar och bröst. (Eller nej, var det inte chic att ta ut bröst nu? Kan man göra det.. ööööö ) Hur som helst, det verkar vara lättare att vara blåst, göra bort sig dagligen och förödmjuka sina framtida, än ofödda barn, och barnbarn... och på så sätt bli omtyckt, framgångsrik och populär... och rik.
Lönar sig fan inte att slita fingrarna av sig och skriva..
Det tycks ljushuvuden ha kommit på för ett bra tag sen, är det bara jag som hänger efter i dagens föränderliga mode?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0