the epocalypse?

Trodde ju helt seriöst att det var jordens undergång. Imorse, någonstans vid 7 kanske så hör man världens kraftigaste smäll. Jag har inte upplevt något liknande i mitt liv. Det höll på i ca 10 sekunder, och jag vaknade av ljuset. Det lyste upp som om självaste solen knackade på fönstret. Och smällen? Ja det var som en blandning av den kraftigaste åska, explosion, jumbojet krasch du någonsin varit med om. Väggarna skakade, min säng skakade. Det var sjuuuuuukt!! 

Ska tydligen vara en positivt laddad blixt, sk vinteråska. Wow, mäktiga grejer det här, när till och med en pilot vid norges sydspets hörde ljudet och såg blixten.  Kan det hemskt ihärdiga snön idag vara en följd av detta? usch :(



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0