grön soffa

Personerna och soffan på bilden har inget med verkligheten att göra.


Natten var än ung när jag drog mig till M. Vi hade vår egen lilla förfest hemma hos henne innan vi mötte upp J i stan. Oturligt nog hade jag skyhöga stilettoes på mig, så jag fick handikapp fötter efter ett tag. Blåsorna gör sig väl kända idag. Yamm... Allt gick snabbt och gratis eftersom vi hade fribiljetter. Träffade på många kända ansikten, men det behöver jag väl knappast nämna.. det är ju Malmö vi talar om.. hallåja..  Mycket kul hade vi tjejer. Blev en crazy natt. När vi väl skulle hem på morgonen blev det mongo. Ingen taxi så långt ögat kunde se. Fick vänta ganska länge. Tog en rundtur till Oxie innan vi färdades hemmåt mot stan igen. Crashade i J's gröna soffa och glodde Ellen Degeneres i cirkus 20 min tills vi somnade alla tre. Inse att jag och M sov på den lilla soffan hela morgonen. Haha.. Underbart.
Vilka lude chicks vi är. Tack för skorna J, du räddade mitt liv!

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0