all nite long

Kan ju passa på att underätta omvärlden om lite privacy while I'm at it..
En dag av rundvandring på stan och chilling på bo01 med J och Tina, en amerikanska. En riktig amerikanska. :) Roligt att snacka med henne, för de tänker dock väldigt annorlunda jämtemot oss här i Europa, framför allt Sverige måste jag säga. Det är alltid lika kul med americans ;) Am I right or what? haha

Sjukaste hände igårkväll. Ang och Ice ringer under matchens gång och fram till midnatt ungefär pågår nu en övertalningsprocess om att få med mig till Vellinge. Blev först misstänksam, men gav med mig till sist. En ball sommar-impuls grej som de själva valde att uttrycka det. Och det var det minst sagt. Hoppade in i taxin, mötte upp dem i stan, helan och halvan, och så drog vi vidare. Ang som numera går under namnet "pappa" payade allt och tog hand om sina barn som en riktig fader gör. Efter en massa dugge musik och kängurur så hamnade vi hos N, och i hennes Jacuzzi. 
My my my.. oh my.. Det var mycket underbaraste! (höhö)
45 C i vattnet och vi satt där och schtekte hela natten... eller ja.. nästan.. Fram tills vi liknade russin i alla fall.
Mat.
Tv.
Sova.
Fast.. inte så mycket sova för min del. Ang kunde inte hålla käften om sitt påhittade språk.. Till sist bad jag honom hålla käften för annars hade han åkt ut genom fönstret.
Efter att ha tittat på "jag vet vad du gjorde förra sommaren" så fick vi tre luffare ge oss av i hastad fart för att hinna bussen, som vi såklart missade. Vischan. En mack uppenbarade sig, och vi kunde sätta oss en timme och bara chilla.
"Vad e klockan?"
 "En minut över"
Oops.. fick stanna nästa buss på gatan.. tur att han.. nej.. hon.. var så snäll och stannade för oss små barn.
 Mycket trevlig utflykt, som vi nog inte gör om så snart igen.

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0