bolltrollare

bolltrollare nummer 1 . . .  Ingen mindre än the man himself; Cesc Fabregas..
Helt underbar match ikväll.
Magiskt väder över stadion  Ernst Happel i Wien, magi nere på plan.
För den som missade matchen Spanien - Ryssland, har jag ett ord; SYND. Det var en fröjd för ögat att se det spanska landslaget så samspelat, lugnt, och dominant. Otur att Villa sträckte sig och missar finalen nu på söndag, men desto mer utrymme finns det nu för Cesc att utveckla och visa sig. Och som han har gjort det ikväll kära läsare!  Inhoppare för Villa i 34e minuten. Kommande timme fulkomligt ägde han mittplan.
Lyfte först fram  Torres, och efter hans byte, Güiza och Silva som spelade ett utmärkt anfall. Ramos är enastående från sin nederkant, smyger upp på motståndarens planhalva och äger totalt bollutrymmet - när han får chansen. För Spanien är ett så otroligt offensivt lag, att man nästan kan påstå att det är laget - och Casillas.
 Haha, nej men skämt åsido. Fábregas stod bakom två mål, med sina fina touches på bollen så trollar han fram de bästa assistsen (enligt min mening, men jag tror att efter detta EM så håller nog halva Europa med mig. Tiiiiidiga.. )

Total lycka i det spanska landslaget. Total lycka inom mig!

iViva la Furia!

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0