never kiss and..

Sitter här, för mig själv, njuter av vad livet har att erbjuda. Lindts pralinés supériur, lite rödvin och min light. Jag är själv, alldeles tyst omkring mig. Inga röster och åsikter som bryter tystnaden med sina stämmor. Bara jag och ett tomt blad framför mig. Min framtid? London..?
Oh, men det behövs, oh som det behöövs.. Var och träffade girlsen för fika innan idag. Säg aldrig vargen kommer innan han kommit.. Jävla busshelvetet kom inte på en timme. Hatar skånetrafiken, Ännu en anledning till att jag studar körkortsteorin stenhårt nu under sommaren.
Två veckor kvar är det nu, sen kan min sommar börja på riktigt. Fram till nu har det bara kännts som en evig grå dvala av regn, halsont och huvudvärk. För att inte tala om tristess. 
 Söndagsångest med en nypa av.. vilken dag är det?
Fifa 08, ägde brorsan. Stolt.
Gårdagen var intressnat. Shopping med F, sen utgång.  Z och co, denna gång. Underbart. Förfest hos D, blev hämtad och allt. Lyx moddafuckas. Stan nästa.  Crown? My assz, aldrig mer. Svartlistad, precis som KB.  uff..
Myspys i slutet. Chillkrök i slottstaden med ett par polare o Z och F.
Fick en komplimang man bara dör för.
Äntligen blir man inte sedd för enbart en grej. Man är en människa. Växer i sin roll och blommar.
En vän, i vått och torrt.

Never kiss and tell.
Sätter vänskapen framför allt annat.
J

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0