aldrig mer

Ja kära läsare, då va man ute igår. Ovanligt, ovanligt haha ;) Det var verkligen inte den bästa utgången. KB är skit, och gå aldrig dit ifall ni inte är punkrockare eller alternativa.. eller i värsta fall, inte vet vad bra musik är! Sällskapet var härligt. Har inte varit ute med E och C  innan, så det var något nytt. Men som sagt, det som störde mig något så otroligt var musiken. Hur fan kan nån stå ut med det? Ja, jag e subjektiv.. För det första, varför stod det ens två DJ:s i båset när de inte spelade? lol det spelades Skivor... SKIVOR... herre min Gud! Sen, hur kan baren inte ha Smirnoff Ice? Det trodde jag va en basdricka överallt.. men tydligen så hade jag fel. Och människorna.. humm.. vart ska jag börja. Mycket blandat. Lika bra att vara diplomatisk och inte säga  för mycket.
Det billiga inträdet ( + garderobsavgift.. ncncn ) slutade på 80 spänn. Det är en piss i missisippi, men tro mig, det e waaaay to much för det stället. Aldrig igen att jag sätter min fot där. Grattis till dem som gillar kb, have fun :)  but it just aint my style.
Fick mig att inse hur mycket jag uppskattar bra musik. (och live spelningar) Min jävligt subjektiva uppfattning av saken thank you very much. Vill slå mig själv när jag tänker tillbaka på att jag endast lyssnade på hiphop/r&b innan.. gahh. Chillz. Det e över sen länge tack o lov. House, Techno , Elektro och det ska vara riktigt tugnt shietz med mega bass och perfa BPM. Annars får det va.. haha :D
Och jag frågar mig själv; Varför gick jag inte till Jeriko? I love! Vandalism va där o allt. ...Vänta ska bara hoppa ut genom fönstret..brb

En liten anekdot från igår;  Hans ex var där. Jättevacker e hon.. stör mig somfan. Och vad hände sen om inte.. jo.. jag såg honom.. hälsade. Fyfan.. Asså jag hade det på känn hela veckan. Kanske därför jag ville ut? No idea.. Haha.. jag bara visste det. D & F va ju inte snälla efteråt kan jag berätta. Ja vi åkte buss hem till byhålan tillsammans. Satt och käka bulle mitt i natten och snackade en massa skit. Härligt o ha en andra brur.
Drack inte alls mycket igår. Knappt något alls.. men ändå har jag huvudvärk idag. Tufft. E seg som få. Ska ut o träffa F nu, det va tre veckor sen sist. Saknat min snäcka.

Jag lyckades i två veckor.. måste fortsätta. Får inte ge upp! Inte nuuu!

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0