Hey you


Ja då har man börjat att blogga igen. Det var ett tag sen sist, men ett möte med en gammal vän fick mig på andra tankar. Har funderat på det ett längre tid, men aldrig riktigt tagit tag i saken. Tycker att det finns alldeles för många "modebloggare" och "trendsättare" där ute som har för lite att göra med sitt liv.
     Vad den här bloggen kommer att handla om vet jag inte än. Definitivt inte som min förra iallafall, den var alltför intim. Är en helt vanlig (?) tjej i mina bästa år, går andra året på gymnasiet o njuter av livet. (Herre Gud, ibland förvånar jag mig själv.. ser ut som om att jag försöker skriva ett anställningsbrev, eller sälja mig till någon..fyfan) Om ni är intresserade så be my guests, häng med.. om inte too bad, beat it! :P  Man får väl följa med strömmen ibland och vara lite komersiell.. skapa sitt eget varumärke. Alla har vi väl någon gång drömt om att få stå i rampljuset på ett eller annat sätt. Vad bloggarnas blogg gäller, Schulman, han är underbar. Och nej, det här kommer inte att bli någon billig kopia på hans mästerverk... kanske något i satirväg ;)  
Hade en sjukt jobbig dag som startade med ett matteprov. Fattade absolut ingenting. Gissade för det mesta haha.  Helt seriöst, jag går ekonomi programmet och klarar inte av matte B... skrattretande. Men det är inte precis som om att jag anstränger mig. Äsch.
Detta får räcka så länge, tills jag kommer på hur man ställer in lite funktioner och dyl. Är sånär som på så oteknisk som man kan bli. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: eilis

YEEE du har blogg :)

2008-03-13 @ 16:55:23

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0