överambitiöst


detta ja, att jag skriver två inlägg/dag. Tror inte att det kommer hända alltför ofta. Var bara tvungen att kommentera vädret - jävla pisseväder aahh! =( 
Varför ska folk vara  överambitiösa för? Om betyg i skolan hade gällt livet, varit på liv och död, då hade jag förstått... men när ungdommar små, gråter ögonen ur sig för att de inte får mvg? I min värld är det ologiskt. Ta det lilla lugna, man kan ju inte va bäst i allt hela tiden... och om man nu råkar vara det - it won't last long sugar.  Sometimes I just wish I was better than you...
Över till annat: Jag är så sjuuukt partysugen. Längtar längtar längtar till imorgon kväll. Hoppas vi drar ut tjejer ;D
Sedan ett tag tillbaka har utgångarna varit mindre givande av en viss anledning, men man får bita ihop och bara släppa loss till musiken.. visst är jag contradict haha? Det är dags att få nya skav och blåsor på fötterna jue! Vilket påminner mig... måste klacka om ett par av mina klackar, de är rejält slitna, och direkt livsfarliga att gå i numera. Det är ganska kul när jag tänker tillbaka på hur jag var innan. Om jag hade någonting på fötterna som översteg 2 cm så vinglade jag som alkisarna på värnhem. Nu.. nu springer jag maratonlopp o dansar nätterna långa till House/Techno/Underground  i bebisar på 10-13 cm.. Nä, man vänjer sig. Dessutom är det kewl att vara längre än alla andra. Makt!  Vet dock inte varför jag kom in på det här ämnet.. kanske för att det också är... överambitiöst..? Vad kommer här näst? Rulla Ingafise nerför en kulle... I wish!
men aya..
 I'm out

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0