partymode

Är seg efter igår. Ganska oplanerad utgång blev det. Degade i soffan hos S hela dan, framåt senkvällen smsar älsk A och säger att det blir utgång. Planerna ändrades många gånger, från Buddha, till Lilla, till Hipp. (KB va på tal en gång också.. nevahh)
Lyckad kväll var det i alla fall. Mycket lyckad. Tnx to my lovahs, ni e för goa. Classy, nice, I like.
Kan knappast klaga på något alls, förutom mina fötter och min huvudvärk idag. Men ingen tid för sorg, ska iväg och fixa ett par inköp och sedan fixa mig på nytt. Det är ju lördag trots allt, och söta Z fyller 18 så man får ju göra nåt bra.
Fan vad skumt. Jag åt precis en bulle, men jag är hungrig igen. Ska gå och göra mig en macka och sedan dra vidare. Fullt upp.

what a crazy little party girl

xoxo


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0