Schneee

Här sitter man på kvällskvisten och försöker komma underfund med alla html-koder som finns för att skapa en ny layout. Jag har lyckats! :D Efter ett par timmars slit, kritik från vårt egna design geni A, och ganska mycket hjälp av honom också så är min blogg pånyttfödd. Classic clean. I like!
Mysig kombo - det snöar ute, jag är hungrig och har ont i magen.

Det är klart. Resan ska bli av. Deutschland here I come. Dessvärre får jag skippa helgens utgång. Såg fram emot det faktiskt. Skulle bli enbart house night med Piccaboo denna gången. Aja. Next time. Omväxling förnöjer. Uttrycket är icke skapat för inget.

Vaknade sent idag, svag som en kyckling. Seg i hela kroppen, ont i huvudet och i alla leder och muskler. D ringde och sa att jag skulle vara klar om en timme. Visst, 2 timmar senare var vi i stan. Skulle ju gått Schwimmen med brush också. Men jag är ju lite krasslig. Ferlåt. Otroligt att jag ens orkade sminka mig. (om man nu ens kan kalla det så)  Shoppingrunda och fika. Mycket skitsnack, men en hel del bra grejer konstaterades dock. Jag måste skaffa ett jobb, pronto!
 Ett oplanerat inköp för D's del. En tröja... till mig! :D (från Zara's herravdelning. Bara ännu  ett bevis på min fetisch haha)  Vilken bastard jag är.  Made me feel like a princess 2day, rly.
"This is my music"   Hoooooot!  Tack  ♥   

Torsdag - To meet or not to meet one's ex, that's the question?


Kommentarer
Postat av: Anonym

The answear is never to met one's ex.. unless you're forced by the law! If that happens then you have to fle the country!!!

2008-03-19 @ 03:10:06

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0