vid regnbågens slut

Det här inlägget var egentligen menat att bli publicerat igår. Men i och med att jag hade strul med sidan så får det komma upp idag istället.


Sorry for lacking. Orkade inte skriva något seriöst igår., så det fick bli nåt skit om lagar istället. Var bara allmänt In mood och tom i huvudet. Precis så som jag saknat att vara. Inte hänt på ett tag det.
Det var supernice. Solsken och familjedag ute på stan. Main reason var för att brorsan skulle hitta passande spots till taket. Man får ju fråga sig hur svårt det egentligen kan vara. Men det är det, verkligen! Antigen så måste man vara Mulle Meck, elelr köpa en vanlig trist lampa. Tog oss nästan en hel dag. Gulligt att man fick en fika på köpet. Dessutom upptäckte brush sensationen med Chai latte ;)

Jag å andra sidan insåg att mina svarta jeans tappat formen. Elelr rättare sagt; Jag har tappat formen. De sitter löst som baggy pants på en gangsta rappare in the Bronx som försöker slå igenom i musikbranchen genom att i sina texter förnedra det kvinnliga könet. Nej, överdirft. Men en, kanske två storlekar mindre skulle de varit. Satt tajt vid inköpet... fasen. :/ Känns lönt, altså alla mina jeans sitter fult numera. Dags att köpa nya par. Så fort pengarna landar på mitt konto... så fort... så fort... (dvs aldrig)  -.-
Samtidigt som vi fixade lite nyttiga inköp till honom, så kom vi båda fram till att vi skulle vilja ha det mesta inne på Ilva. Så jävla fina möbler de har, det är insane! Såg en jättehet golvlampa jag flirtade hejdlöst med. Hade passat perfekt i mitt rum. Dock översteg priset min månadsbudget ganska rejält. så jag fick säga adjö till den.

Senare stack jag över till brorsans place. Vi lagade middag, åt glass och kollade på La liga. Skamligt Barca...skamligt! Tid att ta sig en funderare på om man inte skulle lägga av att worshipa dem? Welcome back Milan I say. Haha, våra diskussioner och kommentarer om fotbollsspelare är oslagbara. Torres är ful som stryk och har arga små ögon, medan Pato (fato, bato, nato, fares, paros.. eller vad han nu än heter) suger och jag vägrar att tycka om honom oavsett. (Minns att samma sak gällde Kaká 04, men ja.. the story tends to change) En annan überhärlig grej - fick en ny iPod! I och med att min gamla gick sönder. Happyface!!! :D :D Världens omtänksammaste bror ♥
 Vädret under dagen ändrades ganska abrupt. Från strålande solsken till värsta regnovädret.
Åkte under två regnbågar. Var det inte så att det bringar lycka? Eller var det om man hittade regnbågens slut? Äsch,
Jag önskade mig i alla fall något.
Same old same?
Yes of course.

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0