worst case scenario

Sitter här o dricker te. Det är något konstigt som händer. Inte utvändigt. Mitt skal är som det alltid varit. Inuti sker en revolution. Skulle kunna sägga att det är en revolution av förnuft och hormoner. Makes no sense, which I realize, men ändå så är benämningen just de två orden. Vem är du, vad håller du på med? Förnuftet ber och bönar på sina bara knän att jag ska stanna hemma. Ruttna.
Ska ut ikväll med tjejerna. Kommer nog att bli kul ändå. Men jag orkar inte... Hormonerna säger till mig att gå och duscha.. jävla lök jag är. usch.  :(  
Så dagens fråga är; Ska man gå ut eller ska man inte gå ut?

S says:

man ska köpa en påse chips (detta är i worst case scenarios)

S says:

påse godis

S says:

påse cola

S says:

se en film som inte har någon mening fast man skrattar åt den i alla fall
Jæzz TM says:

hha nauw.. det hade vart helt mysigt.. om man hade nån o kolla på filmen med

Jæzz TM says:

annars är det bara sorgligt som fan

och för att man har underbara vänner:


S says:

worst case scenario om

S says:

jag och Oz nog inte ska göra något

S says:

och om du inte ska ut

S says:

kan du ju komma hit

S says:

om du nu orkar

S says:

och vill ingå i ett worse case scenario


Jag hoppar in i duschen jetzt. Mina drömmar om dreadlocks dör i och för sig. Det var en kul dröm.
Beslutsångest.


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0