Avslutat kapitel

Babies, babies,
I made it, finally, and with 4 points margin as well.
Fuck yeah it feels great!

Fick tillbaka nationella proven i matte B idag. Helt underbart insane känsla att få sitt resultat! Av gårkvällens hand svettningar och ångestattacker så att äntligen sitta där, på terminens sista mattelektion, och få sitt resultat. Min sista mattelektion - någonsin! Jag klarade godkänt! Kunde knappt fatta att det var sant. Med en marginal på fyra poäng dessutom. Hoppade runt och skrek och tjöj av glädje. Tror knappast att det finns en gladare kotte därute idag. Ringde brorsan direkt, väckte honom förvisso, men han blev lika glad som jag. Ordet spred sig snabbt, och snart öste det gratulationer över mig. I'm so proud. Det är okej att vara stolt och skryta. I det här fallet är det verkligen det.
Jag slipper sommarskola! Vilket i sin tur betyder att jag har sommaren till förfogande till... vad jag vill!
Får se hur det blir med sommarjobbet i Tyskland.. om det inte löser sig så reser jag.
Belönade mig själv med cola och pringels när jag hoppat av bussen.

Det var dagens höjdpunkt. Men låt oss icke glömma att jag fick vg på psykologiprovet, redovisade (gick bra), och fick världens komplimang av häxan! Vg på uppsatsen i svenska. Woho. Kommentaren var det som klingade klarast.
"... Ditt språk är varierande och allt annat än trist. ... En mening måste innehålla både subjekt och predikat.. så länge du går i skolan. Sen kan du skriva som Torbjörn Flygt." 
Ett litet urdrag. Se. T.o.m häxan kan ge komplimanger...på sitt eget säregna sätt of course.

Dam Dam Daaaaaam.....
Nåväl, ska plugga lite rättskunskap så att jag inte sabbar mitt mvg imorgon. Fast nallebörn som Ronny är lär han ändå skita i det. Han e för gó.

Looveeeeelyyyy daaaaayyy

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0