ESC = LOL

Hon ser ut som en transa, tro det eller ej. Enda anledningen till att Charlotte inte fick några röster är för att hon ser ut som hon gör. Hade någon gullefjunig blond jänta sjungit och inte satt en ton rätt, så hade vi fått fler röster. Nu blev det som det blev och jag är helnöjd. Satt och skrattade åt henne.
Hur lyckas sverige överskatta sig själva så mycket, både i schlager och fotboll?
Skämmigt.
Vet inte ens varför jag slösar energi på att skriva om skitet...
Hitta nån som kan, och sluta obsessa så mycket om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs om sanningen här.

2008-05-25 @ 01:50:27
URL: http://dontseizetheday.blogg.se
Postat av: Chris

Aha men svenskar överskattar alltid sig själva. Roligast var ändå när kommentatorn blev frustrerad och sur över hur det gick. Då satt han och förolämpade de andra länderna "Men titta vilken BRED haka han har", "KELLEH, KELLEH" (hånande) och "Ja! KOM igen!" när någon tog mer än 0.00001 sekund på sig innan den gav ut poängen. Haha, jag dog av flabb iaf :D

Och såhär bra är sverige i fotboll (kroatien har ramlat från 10:onde-platsen :(

http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

2008-05-25 @ 22:37:15

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0