Ministry of Sound

Ministry of Sound @ Malmö, Slagt.
Fett mycket ös.
Laidback Luke rockade och hela slagt gungade med.
Insanely söt är han också!
Hade turen att snacka med honom, pussa honom på kinden och ta foto haha :D



Tyvärr, due to some ignorant dipshit så gick brandlarmet igång mitt under hans spelning, och hela slagt fick utrymmas. 5000 personer som ska ut samtidigt. Lyckat. Tur så blev de ingen panik. Jag tänkte bara på Göteborgsbranden 98, därav stack jag ut ganska snabbt. Tappade bort A, men vi hittade varandra till slut.
Orkade inte gå in igen efteråt. Fötterna gjorde cp ont, och så var jag frusen och kall av att ha stått ute.
Nästa gång, alla gånger, ska jag ha sneakers på mig när jag går ut.
 Time changes, fuck it, so do I.
Orkar inte bry mig vad folk ska tycka, även om jag tror att de inte bryr sig ändå. Hur många tittar på vad du har på fötterna? Precis. Vill inte bli invalid vid 40.  
Oooh så sööööt han är. Kan inte sluta tänka på hur grymt det var! :D yeii
Kom hem 6- halv 7, åt som ett djur, smsade med Ang, gick o la mig. Sov halva dagen.


   
http://www.laidbackluke.com/






Kommentarer
Postat av: Anonym

I told you so about the shoes!

2008-05-04 @ 15:32:39
URL: http://fuckfamous.blogg.se

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0