stranden & flickorna

Igår var en riktigt härlig dag. Länge sen jag kände mig så fri och tillfreds. Kickade Lomma beach med F och L. Cyklade. Oh man, I must say, det märks att jag inte cyklat på år. AJ!
Det måste ha varit minst 25 grader. Vi la där på stranden och bara njöt. Snackade, fikade, solade, musik.. etc.. ja helt underbart. Mysigt var det. Länge sen jag träffade dem, så man hade en del att ta igen.
Har fått en del färg också, lite rött igår, men idag har det lagt sig, ser riktigt bra ut.
Påväg hem stannade vi till vid den privata delen av stranden.
Där var ett äldre par som ja.. var lite frikostiga med att visa upp sig, om man säger så. :P
Träffade vår gamla bildlärare också. Där stod han och polerade en av sina 7 bilar över en miljon kronor.
Stod och pratade med honom en liten stund, så kommer det två killar i en bil. Blond som jag är utbrister jag. "Jävlar vad snygg han är"
G frågar, "vem, medpassageraren?"
jag: "Jaaa"
G : "Aha, jamen det är min son! :D "
.... Hur lyckas jag egentligen?! 
Sschh!  Let's not talk about it.

På kvällen skulle jag egentligen hem till S och glo film. Men jag var så trött att jag blev sittandes på sängen o glodde film hemma istället. Var en bra film på 8an; A shot through the heart.

Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0