Absss

Ääääntligen kan jag skryta lite igen :D
Det var längesen, och det är definitivt inte inom mitt vanliga område.. Men lite träning lönar sig.
Har tränat vad.. fem, sex, sju gånger max.. och mina magmuskler (Ja, Ang hade slagit mig om han sett att jag skrev magmuskler. Men jag kan inte den riktiga beteckningen :P sorry bro) har börjat synas igen. Det blir lätt så när man har platt mage, då  tonar man bara kroppen lite och vips så ser man konturerna av sex stycken underbara muskler. Woaahh.
Förlåt att jag bragar, men jag måste. Efter allt mitt soffligande så är det min tur att vara lite hälsosam och må bra. :)
Äntligen.
Så.. hur blir det till sommaren? hehe :D


                
Too little                                      Too much                   Perfect




Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0