bella LoLengrip

Before I go. Den här kommentaren hittade jag till mitt inlägg om "Bussen"

»
Postat av: Isabella Löwengrip

Syniska lilla flicka då. Själv åker jag aldrig kollektivt.

2008-11-12 @ 16:52:12
URL: Ja det är klart?
«

Syniska? Synisk med S. Ner bläv saer swencka poppulert?
D-profil där ute som rackar ner, det stavas Cynisk.
Verkar som om blondie fick IG i svenska.. aj aj

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Det här är bara skrattretande.
Jag vet inte vad som är sorgligast, att den riktiga blondie lämnar en sådan kommentar, eller att någon utger sig för att vara henne och "förolämpar" mig? haha
Tror det senare. Den riktiga varan är prooved på sin potential. (De enda som är mer pantade än de som skriver, är de som läser dessa modebloggar)
Nej, nu måste jag ta mig i kragen här.. ncncc
Sorgliga människor det finns där ute

Digidi Dagens!


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0