intense

Är så seg som man bara kan bli. Ögonen vill inte hålla sig öppna, och kroppen bara sjunker ihop hela tiden. Kanske för att jag hade en hektisk dag igår? Möjligt. Helt otroligt, jag och brorsan har signat oss på gym nu. Ska ta mig i kragen numera och träna. Haha, det var ju då verkligen ett bra tag sen. Men jag hade i och för sig ett ganska intensivt pass igår. En och en halv timme med löpning, nån form av "step-up" (är ny med gym termer :S ) lite hantlar, och streching. Sååå bra det kändes efteråt, shit altså, sinnes. Men det visste jag, är ju f.d träningsnarkoman. Svårt att tro för dem som känner mig, men så sant så. Tränade minst 3 timmar / dag, 6 dagar i veckan.. om inte sju.. Nåväl. Nu ska jag börja lite lugnt igen. Löpmaskinen är helt sjuk, man känner sig helt dizzy efter en halvtimme. När jag skulle gå av så snurrade allt omkring mig. Idag när jag vaknade så kunde jag knappt gå upp ur sängen - träningsverk. Hoho.. det var ett tag sen :D
Hade också körlektion direkt efter träningen. Körde ut i stan. Blev helt chockad. "Redan?!"  Jadå.. efter TRE dubbel lektioner så är jag tydligen redo.. :) Känns mäktigt. Ska snart iväg och köra igen. Och så har ja bokat för imorgon också. Här går det snabbt vettni. Har så mycket att göra nu egentligen. Borde inte sitta här och ruttna. Haft en hel vecka på mig att städa mitt rum och plugga. Har inte gjort något av det. Jobbat? Nej inte det heller.. Oh God..



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0