matte c

Idag, eller rättare sagt igår gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag var världens lyckligaste för att jag slapp det för all framtid - trodde jag. Men jag ångrade mig. Och idag hade jag min första Matte C lektion.. Lite sent in på terminen, jag vet, men Ingalajz vet att jag fixar det. Har gjort det så många gånger förr. Ska inte ha gått ut gymnasiet utan att ha hafy matte c.. skamligt annars. Jag klarar det. Lätt.
Jag och E var till och med duktiga och gjorde matteläxan efter skolan.. och for the first time.. ever.. så gick det ganska flytande.. det va nästan lätt :)
Man kan nästan inte tro att jag inte räknat ett enda tal på ett halvår...
Kickasss :D
Är såååå glad och stolt över mig själv.   Tider förändras, uppfattningar förändras, folk förändras - däribland jag!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0