orkaaa

Visste att det skulle hända förr eller senare. Fick motorstopp fem gånger idag. KASS är jag.. :(
Får ta och bättra mig. De tio lektionerna fram till nu har gått überbra. Får inte sabba det nu!

Folk slutar aldrig att förvåna en. (Mig i detta fallet) Trodde inte att några personer jag haft en viss mening om innan var så sjyssta som de är. Ser man på.. :)

Blev offended på tyskan idag. "Du kan inte ha skrivit den här uppsatsen själv!" Men vadå, bara för jag har en svacka i tyskan behöver det inte betyda att jag fuskar. Vad tjänar det till egentligen? Pallar inte min "nya" tyskagrupp... eller lärare. Helt seriöst, palla Petri-humor. Inse, den är inte rolig. Speciellt när läraren dissar alla andra skolor och dess elever konstant. Pervo, det är förbi, du är ute..god morgon. (Ja, han är pervers också) Lite synd att nu, sista året få sina två favoritämnen dödade av två helt mongo lärare. Engelskan ska vi inte ens tala om. Pip, pip, pip,pip,pip,piiiiip...woah. Internt skämt. Nåja.. måste få ut min ilska någonstans.

Vädret suger. Varje dag är mer grå än den föregående. Vill bara gå i ide.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0