segedeg

What's poppin?
Hemsk dag det varit.. Sov i EN timme inatt.. inte för att det var något ovanligt egentligen, men oftast brukar jag kunna styra upp min trötthet och vara någorlunda normal under dagens lopp. Dock kunde jag inte det idag. Jag var lika seg som en levande zombie. Har försökt plugga lite affärsjuridik, men det går ju som väntat. Seeeeegt. Läser samma mening om och om igen, till jag läst den tio gånger och fortfarande inte förstår innebörden av texten. Då går jag vidare och läser nästa mening ett par gånger. Och så har det gått. Jag har kommit till kapitel två... av tre. Det är egentligen ganska intressant, men jag orkar bara inte lära mig. Jag är en varpropp mellan två axlar... gahh.
Varför kan jag inte vara som vissa andra (de flesta på min skola) och bara plugga plugga plugga sönder mig? Hade ju fått nåt utav det eventually... Aja.. Born to be glidare I guess? Not. ... Orka...   -_-

Firade brorsan lite i efterskott sådär. Myspys med tårta och bästa umgänget. Kul i Berlin?
Ska ju också dit till våren så.. jippiee :)



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0